30 Ocak 2013 Çarşamba

Mutfakta Ben Varım !!!

Malum sömestr tatili dedik, ders çalışmalıyız dedik ama mutfaktan uzak duracağız demedik. Mümkün mü zaten. Kiminizin bildiği üzere ben aşçı-pastacı olacakken ters yöne sapıp öğretmen olmuşum :) Hayattaki en çok istediğim şeylerden birisi sadece kendi yaptığım misleri ikram edebileceğim bir cafe açmak. Hatta bu işi daha profesyonel bir kulvara sokmam için tekrar üniversite sınavına girip Gastronomi ve Mutfak Sanatları okumak istediğimden bahsetmiştim ki martta giriyorum sınava.
Evet tatilde canı sıkılan Esra bugün kendini yine mutfağa attı ve 2 tatlıcık çıktı ortaya. Bu iki tatlı arkadaşı da sizinle tanıştırmadan duramadım, ki  zaten aranızda bunlarla daha önce tanışanınız mutlaka olmuştur, çünkü bu iki tatlı benim favorim :)
Buyrunuz..

Kurabiye de 14 Şubata yakın olmamız sebebiyle fikir verir diye düşündüm (:


                                                 Çikolatalı Elmalı Top                           Aşşk Kurabiye 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder