23 Ocak 2013 Çarşamba

Karne Günü

Malum okullarda ilk dönem bitmek üzere, sömestr tatili geldi. Cuma günü karneler alınır ve 14günlük tatilcik başlar. Tatil demek en başta insani saatlerde uyanmak demek. 6da çalan alarmı bir süreliğine devre dışı bırakmak demek :)  Eskiden karne günlerinin heyecanıbir başka olurdu. Ben hep çalışkan sayılabilecek bir öğrenciydim, öyle karneme zayıf gelirse ne yaparım korkularım yoktu ama yine de ayrıbir heyecandı işte. O karneler büyüklere gösterilir 'karne parası'adı altında bahşişlerimizi alırdık. O akşam babam bizi yemeğe götürürdü. O nasıl bir sevinçti heyecandı. Aradan uzun uzun yıllar geçti şimdi ben yine karne gününde okuldayım, bu sefer karne alan değil veren konumunda sadece. O ise apayrıbir durum. Ben işimi büyük bir heyecanla yapıyorum, hem öğrenci gibiyim hem öğretmen. şimdi de karne günündeki heyecanım çocuklara yapabileceğim en güzel süprizi yapıp karnelerine en iyi notları verebilmek, onların gözündeki mutluluğu görebilmek. Bence benim için bu hayatta iki ış var. Biri öğretmenlik ki şükürler olsun ki şu an bunu yapıyorum. Her bir çift gözdeki o gülümseme bana daha da büyük bir mutluluk katıyor. Bir diğeri ise aşçılık. Ki bunun için de bu yıl üniversite sınavına girip Gastronomi okumayıp planlıyorum. Bundan 6-7 yıl sonra hayalimdeki cafe-kütüphaneyi açmış olurum da şu an gülümseyip belki de inanmadığınız hayallerimi orda konuşalım :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder