31 Ocak 2013 Perşembe

Ocak Bitmiş O_o

Tatildeyken takvimden uzak yaşıyoruz malum. Bugün hangi gün dedin mi zaten iş bitmiştir. Ben de bir takvime bakayım dedim, 31 Ocak diyor. Aslında 1 saat sonra Şubat olacak. Zaman dedim ne kadar hızlı ilerliyorsun.
2013 daha önce de milyon kez söylediğim gibi büyük sorumluluklara sahip benim açımdan. Beklenti büyük.
Şöyle bir dönüp bakayım dedim, güzel bir ay geçirmişim. Sevindim!
Uzun süredir yapamadığım bir çok şey yaptım bu ay. Tiyatroya gittim. Kendimle başbaşa kahve molaları verim. Film izledim. Güldüm, bolca güldüm. Emre'm geldi, tekrar maaile bir arada evimizdeydik. Arkadaşlarımla saatlerce sohbet ettim.Güzel anlar hanelerime belki de yüzlercesini ekledim :)
Ve şimdi Ocak   içini doldurduğu bollukla hızlıca çekip gidiyor, yerini Şubat'a bırakıyor. Biliyorum ki Şubat ta  gideni aratmayacak türden güzellikler süprizlerle geliyor. Şubat en başta İstanbul'dan Sinem'imi getiriyor. Bu da demek oluyor ki en yakın zamanda bol kahveli ve soluksuz konuşmalı günler beni bekliyor :)
Evet şimdi büyük bir sabırsızlıkla Şubat'ın bana getirdiği süprizleri, mutlulukları ve güzellikleri bekliyorum...
Ben buralardayım, siz de arada bir uğrayın :)
Şimdi gözlerinizi kapatıp sizi gülümseten ilk şey ne ise o sizin olsun. En yakın zamanda!!

Bu aralar bu korkunç sesime aldırmadan bağıra bağıra şarkı söylemek istiyorum, söylüyorum.
Bu araların favori şarkısı


Ocak'ın Filmleri:


  • CMYLMZ Fundamentals
  • Life Of Pi / Pi'nin Yaşamı
  • Frankenweenie
  • Dark Shadows / Karanlık Gölgeler
  • Toprağın Çocukları
  • 3 Idiots / 3 Ahmak
Ocak'ın Oyunu:
  • Dostlar Tiyatrosu - Ben Bertolt Brecht
Ocak'ın Kitapları:

  • Ahmet Ümit - İstanbul Hatırası
  • Steig Larsson - Arı Kovanına Çomak Sokak Kız
Ocak'ın Sözü:

Gelecek bizimle var ve biz oldukça umut hep var!



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder