28 Ocak 2013 Pazartesi

Hey zaman

Yaklaşık 2 yıldır süren 21 Aralık 2012 spekülasyonlarının beklendiği üzere fos çıkmasının ardından herkes büyük heves hayal ve umutlarla 2013'ün gelmesini bekliyordu.
2013 için hepimizin büyük umutları hayalleri ve  planları var her yeni yılda olduğu gibi..
Benim için de durum aynı, ama ben ekstra bir şeyler istiyorum 2013'ten. Bahsetmiştim benim için özel ve güzel bir yıl olacağına inanıyorum diye.
2012 yılında kendimce büyük sınavlar verdim, kimini yıldızlı beşle kimini üçle... Sonuç olarak verdim, başardım geçtim tüm o sınamaları. Şimdi de ödülleri toplama zamanı...
Ocak ayı benim için çok güzel ve bol torpilli geçti. Ne oldu da bu kadar şey değişti? Piyangodan para mı çıktı? Yoo. Hayatta hiç bir şey değişmemişken ne oldu da benim yaşamım birden değişti diye soruyor olabilirsiniz.
Bence olabilecek en güzel değişim gerçekleşti. Ben değiştim, düşüncelerim değişti. Ben artık güzel düşünmeyi, güzel hissetmeyi öğrendim ve akabinde hayatım güzelleşti. Evet dalga geçmeyin bu kadar basit.
Öncelikle her gün herşeye şükrediyorum.
Öğretmen olduğum için ne kadar şanslı olduğumu daha iyi anlıyorum. Öğretmenlik bana herkesin sahip olamayacağı hisleri tattırıyor. Her gün en az bir çocuğun hayatına dokunabildiğimi bilmek, onların hayatlarına bir taş da benden koyabilmek...Sadece bu bile güzel ve mutlu hissetmeme yeter :)
Bunun yanında hayatımdaki her insanın hayatıma farklı büyüklüklerde kazandırdıkları anlamlar için şükrediyorum. İyi ki iyisiyle kötüsüyle hayatımdaki insanlar varlar. Bana iyilik yapanlar kendimi özel hissetmemi sağlarken, kötülük yapanlar da büyümemi sağlıyorlar. Her durumda ben kazançlıyım yani :))
Ailem yanımda. 4 kişilik oturduğumuz her yemek benim için ziyafet sofrası, en güzeli...
Çok güzel yeni dostlar da biriktirdim üstelik. bu da +1500 yıldız benim gökyüzümde.
Ayrıca geçen yıl  çok istediğim bir tiyatro oyunu vardı.
Daha önce bir yazımda bahsetmiştim.Aylardır beklediğim  Dostlar Tiyatrosu'ndan çıkan Genco Erkal ve Tülay Günal'ın oynadığı Ben Bertolt Brecht oyununa gittim bu ay. Daha ne olsun :))
Kendime söz vermiştim, ne zamandır film izlemiyordum.
Bol bol da film izledim Ocak ayında. Hatta bunlardan biri yine daha önce burada bahsettiğim, vizyonunu dört gözle beklediğim ama türlü sebeplerden bir türlü sinemada izleyemediğim Toprağın Çocuklarını da izledim :)
Nefis bir film, nefis...
Daha izlenecek bir çok film, oyun, okunacak bir çok kitap var...
Ve sevilecek bir çok insan...
Hayat güzel..
Hayat sevmeyi öğrenince daha da güzel..
Ve hayat zamanla daha da güzelleşecek :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder