15 Eylül 2012 Cumartesi

Toprağın Çocukları



Uzun süredir kocaman bir hevesle beklediğim film Toprağın Çocukları dün vizyona girdi :)
Bizim bu hafta Emre'yi Muğla'ya yerleştirme telaşımız olduğu için henüz gidemedim ama haftaya ne yapıp edip gidip göreceğim. 
Filmin fragmanı bile beni aylardır heyecanlandırmaya yeterken izleyince neler hissedeceğimi az çok tahmin edebiliyorum.
Film Köy Enstitüleri'nin hikayesini konu alıyor. Savaştan büyük kayıpla çıkmış ülkenin çocukları ülkeyi eğitimle ayağa kaldırmaya çalışıyorlar. 
Hasan Ali Yücel, İsmail Hakkı Tonguç ve diğerleri...
Büyük bir idealistlikle açılan Köy Enstitüleri'ni ve öğretmenlerin emeklerini anlatan bu filme olan zaafım hem bir öğretmen olmamdan hem de bu adamlara olan saygımdan olsa gerek.
Ben yine de filmi izlemeden çok konuşmak istemiyorum ama zannetmiyorum ki pişman olacaksınız.

Filmin fragmanını izleyince siz de bana hak verip filmi izlemeye can atacaksınız. Umuyorum!


Seanslar ve film hakkında daha fazla bilgi almak için http://topragincocuklari.com/ filmin resmi internet sitesini ziyaret edebilirsiniz.
Filmi izleyip görüşlerinizi bana bildirin bekliyorum :)
 Filmden önce köy enstitüleri  hakkında bilgi almak isterseniz : http://tr.wikipedia.org/wiki/K%C3%B6y_Enstit%C3%BCleri

İyi seyirler :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder