17 Eylül 2012 Pazartesi

Yeni ay bizlere kutlu olsun :))

Benim yeni ay ve dolunay ritüellerim vardır belki bahsetmişimdir size. Yeni ayda beyaz bir kağıda olmasını istediğim her şeyi yazıyoruz ama olmuş gibi. En içten halimizle. En küçük dileklerinizi de yazabilirsiniz, en büyük hayallerinizi de..
Sonra onu ya suya atın, ya da toprağa gömün, ve olmasını bekleyin.
Dünkü yeniay bana iş olarak geri döndü. 
 Bu arada sinerjinize bayıldığımı söylemek isterim :) 
Burada  nasıl dertli olduğumdan bahsetmiştim.
Nasıl bir mesaj gönderdiyseniz evrene toptan, yarın başlıyorum işe artık hayırlısıyla.
Ve tabi ki minik öğrencilerime, çok sevdiğim mesleğime geri dönüyorum.
Eh her zaman dertlerimizi paylaşacak değiliz, mutluluklarımızı da paylaşalım di mi ama :)
Ve tabi ki ben her ne kadar tövbe etsem de dayanamayarak 1 ay sonra alacağım ilk maaşı daha şimdiden alış-verişe yatırmış bulunmaktayım. 
Ama olsun, bu da benim kendime iş hediye olsunn. ( Babaa duy sesimi )
Bir de ben pek güzel kararlar da verdim, sizinle de paylaşayım.

Günün eldesi: İkinci üniversite olarak gastronomi okuyup, en büyük hayallerimden birine kavuşacağım.
İleride çok cici bir cafe açtığımda şu an bana güldüğünüzü hatırlatırım ama.
Günün şarkısı: Murat Dalkılıç- Yalancısın
Bu da en içten dileklerimle sahibine gelsin :))
Öptüm yahu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder