21 Eylül 2014 Pazar

Ay Resmen Diyetteyim!



Bugün bir öz eleştiri yapalım. Hayattan kendim için bir çok şey istiyorum. Kimine sahip oldum, kimine daha olmadım. Kimileri de fazlasıyla uçuk noktalarda benim için. Bu engel mi, tabi ki değil.
İste yeter demişler ama iste yat dememişler. Ben kendime göre tembel bir insanım, zora gelemem. Keyfim için yaşarım. Oldum olası da kilolu bir insan olmuşumdur. Bundan temelli kurtulmak için hiç de bir şey yapmadım 26 senedir. Girişimlerimden hep sıkıldım, vazgeçtim. 
Hiçbir zaman iki işe aynı anda odaklanamadım. Ve en zorunu hep sona attım.
E artık sıra buna da gelmeliydi değil mi :)
Ben şimdi yani geçen hafta içinde oturdum karar aldım kendi kendime. Dedim ki bu sorun da buraya kadar. Şimdi de bunu çözeceğiz.
İlk işim diyetisyen randevusu almak oldu. Kendi kendime yapabileceğim bir şey değil çünkü bu. Bir kontrol hissetmeliyim üzerimde. Şişli Özel Apeks Tıp merkezinde Dyt. Sibel Yıldırım'a başvurdum.
Salı günü gittim, açıkçası biraz da tedirgindim. Ama çok tatlı bir kadınla karşılaştım, güvenebileceğimi hissettiğim bir yüz oldu benim için. 
O cafcaflı diyet listelerinden falan değil baya insan listesi benimki. 

Bu sayede her gün de yürümeye başladım. Daha çok baştayım ama başlamak bile iyi hissettiriyor :)
Bakalım ilk hafta sonucu ne gösterecek :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder