8 Şubat 2016 Pazartesi

Ben Buralarda Yokken

Heyyyy!! 
Merhabalar. 
Ben 15 gündür yoktum buralarda. Malum sömestr tatili vardı ve ben tabii ki fırsatını bulur bulmak iki haftalığına İzmir'e uçtum. O kadar iyi geldi ki ailemle ve Berkay'la geçirdiğim iki hafta. Ağlaya zırlaya geri döndüm desem yeridir. Ama içimden bir his en kısa sürede temelli olarak İzmir'e dönebileceğimiz söylüyor. Haydi inşallah!
Bu iki haftada çok gelişme oldu.
Bir kere çok güzel uyudum :) İzmir'in güzel havası İstanbul'un karakışından sonra çok iyi geldi.
Annem babam ve kardeşim aylar sonra yine aynı evde aynı masadaydık. En güzeli de neydi biliyor musunuz? O aynı masaya beşinci bir tabak eklendi artık. Sevgilimin tabağı. Annem, babam, kardeşim, ben ve sevdiğim adam. Aynı evde, yanı odada, aynı masada. Ben mutluluktan ölmeyeyim de kimler havalara uçsun.
Birşeyler değişti bu 15 günde farkındayım. Ailem de Berkay'la birlikte vakit geçiriyor ve ben onları bir arada görünce dünyanın en mutlu insanı oluyorum :)
Ayrıca geçtiğimiz cuma hazır vizelerimiz varken Sakız Adasına gidelim dedik. Onu ayrıyetten anlatacağım. Çok keyifliyfi. O yurt dışı damarıma bir girdi ya. Ayy kanım hep kaynar vaziyette.
İstanbul'a gelmesem iyiydi de iş güç lazım panpa.
Ben yeni yerler keşfetmeli, yemeli, içmeli, gezmeli, aileli, sevgilili çooook güzel 2 hafta geçirdim.
Temelli olmasını dilerim.
Bu arada  Berkayın tavsiyesiyle Zülfü Livaneli - Kardeşimin Hikayesi'ne başladım.
Sürükleyici gidiyor. Berkay çok iddialı. Bakalım. Bitince onunla ilgili de çiziktiririm buraya.
Ben seviyorum ya hayat çok güzel.
Siz de sevin.
Bir de kalbinizi hiç bozmayın.
Tamam mıı??

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder