13 Ocak 2013 Pazar

2013 Hoşgeldin. İyi ki geldin :)

Bu yazıyı yazmak için bekledim ki aceleye gelmesin. 2013'ün ilk yazısı şanına yakışır olsun :) 
Ben hep söyledim 2013 benim yılım olacak. Bir kere ben 13'e bayılırım. Hatta bakın yazıyı bile 13'ünde yazıyormuşum. 13 güzeldir, severim 13ü. Uğurlu sayımdır ayrıca. O yüzdendir ki 2013 bana ultra süper uğurlu gelecek :)
İlk 13 günü de çok güzeldi 2013ün. Yılbaşı hiç planladığım gibi değildi aslında. Yeni yıla Antalya'da Ayça'mla girecektim ama son dakika tatsızlıkları, aksilikleri derken kaldım yine İzmir'de. 
Ben de evimde annişimle mükellef bir sofra kurup sevdiklerimize ev sahipliği yaptık.
Her ne kadar Antalya'ya gidememiş olmanın verdiği burukluk olsa da aileyle geçen her an değerli, kıymetli, güvenli..
Her neyse..
Her yıl yaptığım üzere en güzelinden 2013 yapılacaklar listesini oluşturdum. Ama bu yılki özel kalsın, benden olsun istedim sadece. Bu seferlik böyle olsun.
Ve şimdi tam 13 gündür ben gerçekten MUTLUYUM! O eski melankolik tavırlar çok uzak..
Hayatımı istediğim yöne sokmam için çabalıyorum, evet çok yoruluyorum. Ama her bir yorgunluk beni daha çok yaklaştırıyor ona biliyorum!
En önemlisi artık ne istediğimi biliyorum. 
Ve ben iyi hissettiğim için de her şey iyi! Daha da iyi olacak. Eminim ki bundan sonrası daha da güzel.
Düşündükçe gereksiz ne çok şeyi dert ediyormuşuz. 
Sağlıklıyım. Sevdiğim, gerçekten sevdiğim işi yapıyorum. Daha da mutlu olacağım bir iş için ön hazırlıklar yapıyorum diyebilirim.
Birlikte mutlu olduğum insanlar yanımda, gün geçtikçe yenileri ekleniyor üstelik.
Ve daha bir sürü bir sürü şey...
Kendim için yaşamayı öğrendim ben ve kendimi mutlu edebilmeyi. Ve bu inanılmaz bir his.
Tüm korkuların bir gecede geride bırakılabileceğini gördüm. 24 yıldır yüreğimde biriktirdiğim korkulardan kurtuldum. Saçma gelebilir bu kadar mı kolay diye. Evet gerçekten istediğinde bu kadar kolay! Anahtar kelime istemek.
İstiyorum!
Ve şimdi her anımı, her dakikamı mutlu yaşıyorum. Bazen başkaları sayesinde mutlu oluyorum, bazen kendi kendime kalmak bile yetiyor.
Ayrıca ne kadar çok şeyden mutlu olunabileceğini de öğrendim.
Uzun süredir görmek istediğin oyuna gitmek..
Sabah açık havada kendinle baş başa yaptığın yürüyüş..
Sohbet eşliğinde içilen bir kahve..
Bir gülüş..
Bir konuda senden fikir alınması..
Bir sırrın seninle paylaşılması..
Telefonunun çalması...
Telefon rehberine yeni insanlar eklenmesi..
Ailenin eksiksiz bir şekilde aynı sofrada olması..
25 yaşında hala anne ve babanın küçük kızı, kazık kadar kardeşinin ablası olabilmek..
Dans etmek..
Korkunç sesine aldırmadan şarkı söylemek..
Hayal kurabilmek..
Hiç düşünmeden birini arayabilmek..
Şükredebilmek...
Sevebilmek...
Boncuk boncuk gözünün içine bakan ve seni seviyorum teyze diyen bir Efe... ( En güzeli!)

Daha sayamadığım, sayamayacağım onlarca şey...

Modumu dinlediğim müzikler kadar iyi yansıtan bir şey yok. O zaman 2013te en çok dinlediğim 5 şarkı gelsin size. Ben seviyorum, siz de sevin :)

1-) Stevie Wonder - Part Time Lover


2-) Pink Martini - Let's Never Stop Falling In Love 


3-) Maroon 5 - Moves Like Jagger


4-) Adele - Hiding my heart 
5-) Adele - Skyfall 




Birden nasıl oldu da böyle oldu derseniz, eh bunun üzerinde de biraz çalışmak gerekiyor tabi. Ama sonuç çektiğim tüm sıkıntılara değer :)

Ve soruyorum meleklerime bütün bu hislerim doğru mu sağlıklı mı diye? 
Sevgiyi Seç! diyor.
E daha ne olsun :)

P.S : Melekler ne alaka demeyin, sıra ona da gelecek. Her şeyi bir anda dökemem ortalığa..

Sonuç olarak ben 2013e süper başladım ve biliyorum ki gün geçtikçe daha da güzelleşiyor.
Sizinki de en az benimki kadar güzel olsun :)
Şimdilik iyi bakın kendinize, ben yine uğrarım buralara..




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder