3 Nisan 2013 Çarşamba

Heyyy!!!!


Sabah sabah attığım çığlıkla kulaklarınız çınlasın!!! Çünkü ben çok çok çok çok çok mutluyum!!!!
Bugüne dek milyonlarca kez dilediğim şey gerçek oluyor. Biliyorsunuz ki YGS'ye girmiştim tekrardan. Öyle laf olsun diye değil. Baya baya yeniden üniversiteye gitmek için.
Hali hazırda zaten bir tane üniversite diplomacım var, üzerinde kocaman puntolarla " Fen Bilgisi Öğretmeni"  yazan. İşte şimdi de sahip olmak istediğim ikinci diploma için seviniyorum. "Gastronomi ve Mutfak Sanatları" 
Ben tam bir mutfak aşığı olarak kendimi bildim bileli aşçı olmak istemişimdir. 6 yaşında sorarlardı "Büyüyünce ne olacaksın?"  diye. Verilen cevap aynı.
Aşçı, hatta pastacı....
Öğretmen olmak hiçbir zaman hayalimdeki meslek değildi. Hatta bu sebeple puanım tuttuğu halde Anadolu Öğretmen Lisesi'ne gitmemiştim. ( Bu konuda yıllar geçmesine rağmen annemin buna nasıl izin verdiğini hala anlayabilmiş değilim)
Neyse konuyu dağıtmadan, ben öğretmen oldum. Henüz atanamadım ama olsun, bu sene atanacağım da aynı zamanda.
Ama aşçılık, pastacılık, mutfak yine kalbimin orta yerinde durdu her zaman. Tüm boş vakitlerimde yeni tarifler dinleyip insanlara denetmem de bu yüzden. Tevazu gösteremeyeceğim ki, bu konuda başarılı olduğumu da biliyorum.
Ve sonradan düşündüm ki, o zaman olmamış olabilir ama neden şimdi değil? Bir heyecanla başvurdum YGS için. Geçtiğimiz pazar girdim, 1 Nisanda da açıklandı sonuçlar. Almam gereken puanın üstünü bile alıp, hayalime doğru koşuyorum şimdi. Eylül'de öğrenciyim yani :)
Acayip heyecanlıyım! 
En büyük hayallerimden biri gerçek oluyor! 5 yıl sonra Gastronomi ve Mutfak Sanatları diplomamı elime alıp o hayalimdeki mağazamı açacağım!! Bakın size söylüyorum, en fazla 5 sene...
Oh be diyorum oh!
2013 çok güzel geldin bana! Senden ilk hediyemi aldım, sıra Kpssde. İstanbul'a atandım mı sonra kim tutar beni...
Uzun süreden sonra bugün kendimle kat kat gurur duydum. İstediğim hayata küçük te olsa bir adım attım, ardından bir adım daha, adım, adım...
Öğrendim ki; 
hiçbir zaman geç değil,
hiçbir şey geçmedi,
herşey asıl şimdi başlıyor!!
Ben bağıra bağıra şarkı söylemeye gidiyorum!!!!
Ne demiştik yılın en en başında

MAY DREAMS COME TRUE :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder