4 Nisan 2013 Perşembe

InstaWeek # 4




Söylememe gerek var mı? Biz Karşıyakalıyız. Göztepe maçı gününden bir kareydi bu (:







90 larda çocuk olanlar bilir. Önce hüplet sonra gümlet :) Bulunca kaçırır mıyım?










Sınav haftası, öğrencilere motivasyon gerek!




Bu fotoğrafın ardından babamın popülaritesi bayağı arttı, inandıramadım kimseciklere bu yakışıklı genç adamın babacık olduğunu :)
Ama baba-kız pek tatlıyız.





Sınavdan önce- sınavdan sonra - her yerde- sabah akşam kahve.





Bu minnacık erik büyüdü, büyüdü ( 2 cm çapına gelene kadar bekledim ) dalından koparıldı ve yılın ilk eriği olmaya hak kazandı :) Artık büyüseler de yesek!
 




                             Adam king (:








                          Baba - oğul (:




                             Ana- kız (:









Bahar geldi, artık uçurtmalar takip ediyor gökyüzünden bizi...
 


Starbucksız hafta tabii ki olmaz. Havalar güzelleşince ben de soğuklara geçtim.
Yeni Karamel Flan Latte (:



Turuncuyum.
Turuncusun.
Turuncu.
Turuncuyuz.
Turuncusunuz.
Turuncular.
Bugün günlerden turuncu.





Brownie Cheesecake & filtre kahve. Ders çalışma ödülü :)
















Hava güzelse, İzmir'de pazar keyfi yapılır :)
Yıllarca boşuna Efes içmişim. Bu aralar favorim
Tuborg Gold













Ve dün bir anlı şanlı Galatasaray taraftarı olarak gurur duydum takımımla, oyuncularımızla. Öyle fındık fıstık değil, Real Madridle oynamak bile gurur verici. Türkiye Cumhuriyeti'nin adını Dünya'ya duyuran büyük takım !!!
Bunun uluslararası bir arena olduğunu kavrayamayanlar dün döküldü yine ortalığa, çok acı insanları bu kadar nefret dolu görmek.








Bu aslında haftadan fazla oldu ama bu aralar benim yoğunluğumdan dolayı pek uğrayamadım bloga. Şu sınavları bir atlatayım şenlencek buraları. Yarın Cuma. İyi hafta sonları size.
Emre geliyor yine Muğladan yarın, 10 gün burada olacak . O da bizim eve bayram (:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder