3 Mart 2013 Pazar

Şubat Kaçarcasına Gitmiş!

Ben bu aylık yazıları çok sevdim. Kendi kendime de bir özet oluyor, nasıl geçirmişim koca bir ayı diye bir nevi hesaplaşma. Bu ikincisi. Ocak ayı için  tık tık.
Öncelikle şubat ne kadar çabuk geçti öyle. Göz açıp kapayana kadar hoop mart. Tamam kısa ay da 3 gün bu kadar fark eder mi? Artık giden gitmiştir deyip arkasından el sallamaktan başka bir şey de düşmüyor bize. Yeni gelen aya kollarımızı kocaman açıyoruz ve getireceği güzel süprizlere.
Şubata önce güzel bir tatilin ikinci yarısıyla başladım. Bolca dinlendim hatta biraz da sıkıldım :) Ben çalışmayı sevenlerdenim. Koştura koştura yaptığım işleri daha bir severim. Bir işe yaradığımı hissetmek istiyorum sanırım. Zaten çok geçmeden okul başladı da ben de işe döndüm.
Aslında peş peşe geçti günler işte. Şöyle dönüp baktığımda "şu gün!" diyebileceğim bir şey yok. Ay sonuna doğru getirdiği süper bir haberi saymıyorum tabi!!
Aslında minik de olsa süprizler dolu bir aydı. Dilek kapılarım açık mıdır nedir, ben bile şaşırdım :)
Şubat yazısı da kendi gibi kısa ve öz oldu bu sefer ama her gün neredeyse birbirinin aynısıydı ve güzeldi!
Mart ay sonunda gelecek ama size şimdiden bir ip ucu bomba gibi başladı :))
Şubata tüm şükürlerimi sunuyorum, ve penceremi araladım marttan gelecek güzellikleri içeriye alıyorum.
Hepinize iyi haftasonları..

Şubatın Filmleri

* Argo ( Başlardaki monotonluğu atlatabilirseniz eğer çok güzel bir film izleyeceksiniz)
* Romantik Komedi 2 ( Ben filmde çok eğlendim ama kıyafet ve aksesuarlara BA-YIL-DIM!!)
* Silver Linings Book / Umut Işığım ( Mutlaka mutlaka izlenmeli, mutlaka)
* Ted ( Duyumlarım doğrultusunda büyük beklentiyle başladım ama 40 dakika falan dayanıp, kapattım. Saçma bir filmdi bence)
*Letters To Juliet / Aşk Mektupları ( Tadını damakta bırakan bir filmdi. Tüm film boyunca İtalyan müzikleri ve şaraplarla beni mest etti. Filmden sonra bana da bir şişe şarap açtırdı. Sanırım ben yanlış coğrafyada doğmuşum. İtalyan ya da Fransız olabilirmişim )

Şubatın Kitapları

* Pucca - Küçük Aptalın Büyük Dünyası
* M. Barış Muslu - Yıka Beynini

Şubatın Sözü

* Söz konusu aşksa hiçbir zaman geç değildir.
(Letters To Juliet)

Şubatın Şarkısı

* The Civil Wars - Dance Me To The End Of Love





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder