4 Mart 2013 Pazartesi

InstaWeek # 2

Çok başarılı olamasam da ben fotoğraf çekmeye bayılıyorum. O anı tekrardan yaşamak için daha güzel bir şans olmadığını düşünüyorum. Ayrıca artık instagram sayesinde hepimiz birer amatör fotoğrafçılara dönüştük. Bu işi abartanlar da var tabi. En azından ben kendimi yatakta, tuvalette, asansör aynasında  falan çekmeyeceğimin garantisini veriyorum. İşin suyunu da çıkarmamak lazım...





Haftaya diyetle başlayan ben damak tadımdan asla taviz vermem diyerek kendime diyet pizza yaptım. Ama o kadar acıkmıştım ki bir ısırık almadan çekemedim fotoğrafını. Tabanını tam buğday unu ve yulaf kepeğinden yaptım. Üstü ise ıspanak, pastırma ve biraz peynir :)











     Starbucks benim vazgeçilmezim. Kahve ve kpss ise bu aralar - temmuza kadar - geçen günlerimin özeti. Tası tarağı toplayıp gidiyorum Starbucksa. Bana garip bir şekilde iyi hisettiriyor, seviyorum.
Tek şikayetim İzmir'deki Starbuckslar İstanbuldakiler kadar rahat, konforlu değil. Alelade ortalıkta bir yerde ve fazlasıyla kalabalıklar. Kafa dinlemek için gidebileceğiniz tek yer Pasaporttaki, ben de zaten genellikle orayı tercih ediyorum. Diğerleri fazla kalabalık, avmdekiler de fazla ortalık yerde.







Avon yeni oje çıkarmış. SpeedDry diyor ve gerçekten de 30 saniyede kuruyor. Ben inanmamıştım fakat tecrübeyle sabit. Teşekkürler Avon. Renk seçeneklerini de çoğaltırsan seviniriz :)












    Çarşamba günü Melis'in - halamın torunu - doğum günüydü. Fotoğrafta gördüğünüz Erkuş mutfağından çıkan Melis'in doğumgünü kurbişleri :)










     



          Benim dergi kitap alışverişlerimin vazgeçilmezi D&R dır. Fakat bu pazar kursa erken gittiğim için vakit geçirmek amaçlı Kitapsan'a girdim. Bu da pazar günü minik alışverişim. Hakan Günday'ı daha önce hiç okumadım. "Az" methini çok duyduğum bir kitaptı. Bugün başlayacağım umuyorum ki..












        Son olarak benimki gibi sendromsuz bir pazartesi ve hafta diliyorum size. Hatta tek sendromsuz günüm pazartesi imiş :)












    İYİ HAFTALAR :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder