24 Şubat 2013 Pazar

InstaWeek # 1

Merhabalar size :)
Bu hafta yeni bir foto diziye başlıyoruz. İnstagram ile geçtiğimiz haftanın özeti diyelim buna. Fotoğrafçılık hep özendiğim bir şeydi. Çok başarılı olmasam da fotoğraf çekmekten, anımı ölümsüzleştirmekten ve dönüp dönüp onları gözden geçirmekten çok hoşlanıyorum. Fikri Yolun Neresindeyim adli bloguyla ünlenen Sergül'den aldığımı da es geçmeyip kendisine teşekkürü borç bilirim. Gelin instagram sponsorluğunda geçirdiğimiz haftaya mini bir bakış atalım :)



 Hafta sonu annemin doğum günüydü, kendisi tam bir franbuaz hastası olduğu için İzmir'de Şubat ortası dere tepe franbuaz aradım, tarafım. Superfresh sağolsun sonunda dondurulmuşundan buldum da resimdeki güzelim franbuazlı çikolatalı pastayı yaptım annişime :)



 Ana- kız bir türlü büyüyemediğimizin resmidir :)


Salı günü okulda 4 saatlik koca bir öğretmenler kurul toplantımız vardı. Bu eser toplantının özeti :)



 Toplantının beyin akıtmasını anca yağmurlu havada mis kokulu bir vapur keyfi yerine getirebilirdi. Ben de kurs için Konak'a vapurla geçmeyi tercih ettim, martı arkadaşlar eşliğinde. Zaten bir İzmirli için vapur sefası asla vazgeçilemeyecek bir zevktir. Sırf vapura binmek için aynı güzergahı gidip geri geldiğimiz doğrudur.


Salı gecesi Karşıyaka'da uyuyup çarşamba sabahı Venedik'te uyandık!


Perşembe günü Gençturkcell sağolsun sinema keyfi yaptık. Sinema öncesi de tabi ki Starbucks. Ben kahvede Starbucksçı olanlardanım. Bu kahve mevzusunu bir ara yazacağım zaten. Film olarak Romantik Komedi 2'yi tercih ettik. Eğlenceli, keyif verici bir film olmuş. Çok şey beklemeyin, ama asla gittiğiniz için de pişman olmazsınız. Ben filmdeki her bir elbiseye,pantalona, eteğe, gömleğe, çantaya, ayakkabıya, küpeye, kolyeye, yüzüpe TAPTIM!! Sadece kıyafet ve aksesuarları incelemek için ikinci kez izleyebilirim filmi. Aksesuar sponsoru Lidyana imiş zaten. Yani beğendiğiniz tüm aksesuarları sipariş edebilme şansına sahipsiniz :)



Ve biz İzmirliler bugün yaza merhaba dedirtebilecek bir pazara uyandık ve soluğu pek tabi dışarda aldık, hem de montsuz olarak! Kahvenin yanına en yakışan şeylerden biri Damla sakızlı lokum.


Ayrıca Has Kahve Bostanlı'nın franbuazlı pastasını da şiddetle öneriyorum :))


Dedim ya diyete başlıyorum. Kendime yeni bir beslenme çantası aldım, motivasyon niyetine. Her sabah kahvaltımı koyup okula götüreceğim böylece kahvaltı sorunumuz da ortadan kalkacak!

Son olarak bu güneş bizi çok sevindirdi. Umarım kendini özletmeden geri gelir :)

İşte böyle bir haftaydı benimkisi. Saate bakıp yatmam gerektiğini kendime milyonlarca kez tekrarlıyorum. Sabah kalkış 05.45 :(
Hepinize iyi geceler ve iyi haftalar...!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder