13 Şubat 2013 Çarşamba

Düşünüyorum Öyleyse...

O kadar kişisel gelişim kitabı okudum, olumlamalar yaptım, seminerlere gittim. Videolar filmler seyrettim... Neydi? Hah.. Mutluluk içimizde (!)
Ne yapayım ameliyat ile alıp çıkartayım içimden..
Hiçbiri de bana püf noktasından bahsetmedi. Olay kendimiziz evet zaten bunun herkes farkında. 
Olay güzel düşünmekmiş. Güzel düşünmeyi öğrenmekmiş. 
Kalbini temiz tut derler ya hani, can alıcı nokta buymuş meğersem. Bunu başarabildikten sonra hayat inanılmayacak kadar kolay.
Tüm korku, endişe, kötü duygularınızı yok edip daha iyi yaşıyorsunuz, en azından çabalıyorsunuz.
Ne yani şimdi dediğinizi biliyorum.
Hiçbirimizin hayatı sorunsuz değil. Hele benimki hiç değil!
Ama şimdi ben karşıma çıkan sorundan korkmuyorum. Onu hayatımdan defetmek/çözmek için yapacağımı biliyor, yapıyor sonra da unutuyorum. Zaten eninde sonunda bazen hemen, bazen uzun bir süre sonra; ama mutlaka defolup gidiyor.
Ben yeni yıldan sadece bunu istedim. Güzel düşünebilmeyi. Eğer düşünmeyi öğrenirsem geriye kalan her şeyi ben hallederim nasılsa dedim!
Ve şükürler olsun ki 25 yaşımda öğrendim, başarabildim güzel düşünmeyi.
Şimdi bundan sonrası için hayat tertemiz beyaz bir tuval. Ben paletime istediğim renkleri yerleştirip resmimi çizmeye başladım bile!
Ve ben artık etrafımdaki herkese, herşeye rağmen; onlarla birlikte mutluyum!
Bunu gerçekten hissederek söyleyebilmek bile bir ayrıcalık. Günlük laf olsun diye söyleneninden değil, yürekten söyleneninden bu sefer!!!

** Dedim ya bir sürü kişisel gelişim kitabı okudum diye. Şimdi elimde bir yenisi var.
Goa Yayınevi'nden çıkan M.Barış MUSLU'nun Yıka Beynini..
Ben yeni başlayacağım, diğerlerinden biraz farklı gibi görünüyor. Hemen uygulayabileceğiniz teknikler var. Teoriden ziyade pratikte kullanabileceğiniz bir kitap. Dilerseniz www.neuroformat.com sitesinden de inceleyebilir, bilgi alabilirsizin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder