8 Nisan 2012 Pazar

Ben'den

Yeni Türkü- Semai

 Öncelikle açın yukarıdaki videoyu ve bu şarkı eşliğinde okuyun yazımı. Tam pazar dinginliğinde, huzur verici...
Yaz yaklaştıkça sanırım yaz insanı olmamın da katkısıyla ( 29 haziran doğum günüm, evet yaklaşmakta öhöm ) bende bir mutluluk, huzur halidir aldı başını gidiyor. Öyle ki uzun süredir kendimi bu kadar iyi hissetmemiştim.
Hayatımda öyle ekstra durumlar yaratan bir değişiklik de olmadı ama sanırım artık iyi yaşamayı öğrendim. Hayatın tadını çıkarmayı, dert etmemeyi, güzele inanmayı ve ulaşmayı.
Havalar ısındıkça ben de kıpırdamaya başladım. Bundan sonrası için hayat planlarım çok.
Bundan sonra çözümler ve yollar var dertler ve somurtmalar yerine.
Mutlu eden, neşeli  insanlar var üzenler ve negatifler yerine.
Hayat daha planlı, gelecek daha pozitif. Öncelikle baştan atlatılması gereken bir kpss köprüsü var ki bu aralar tüm boş zamanlarımı onun hazırlıklarıyla çalışmalarıyla geçiriyorum. Ağustosta tekrar İstanbul'a dönücem onun sayesinde :) 2,5 yaşına okumayı öğrenmiş ve 18 yıldır ders çalışan bir insan olarak, seviyorum ders çalışmayı galiba. Alayım şöyle güzel kalemlerimi gömüleyim test kitaplarına. Herkesi yorar, beni hayattan izole eder, düşünceler uçup gider kafamdan. Bunu gördükçe doğru bir meslek seçtiğime olan inancım da artmakta zaten :)
Onun dışında tam gaz giden bir Dukan Diyeti maceram var ki, o da süper. Hayatta ilk defa daim ettirebildiğim diyet deneyimim. Daha çok beslenme biçimim oldu artık. Zira verilen 12 kilo da  olumluluklar dolusu bir pekiştireç :) Dukan diyeti hakkında ayrı ve geniş bir post hazırlamayı düşünüyorum, düşündüğümden daha etkili ve geniş kitleli bir durummuş çünkü.
Onun dışında etrafımda çok sevdiğim insanlar var, 5 yıldan sonra ailenin verdiği huzur hiç bir şeye değişilmez.O güven, sevgi, ne kadar büyük ve sonsuz. Ayrıca kendileri benden de çatlak olduğu için çok neşeli gıpta edilecek bir hayatımız da söz konusu ayıptır söylemesi :)
Bir de dostlar var ki, yıllardır seninle, her gün yanyana olmasa da ihtiyacın olduğunda yanında. Onlarsız hayat hiç çekilmez zaten.
Beni heyecanlandıran ve şimdiden mutlu olmamı sağlayan bir diğer plan da haziranın sonundaki bir haftalık İstanbul çıkarması. En yakın arkadaşlarımdan, can dostlarımdan biri evleniyor, ben de bu aşkın ilk günden beri şahidi olarak arkadaşlarımın yanında bulunma görevini layıkıyla yerine getirmekle yükümlüyüm :)
1 hafta boyunca İstanbul hasreti giderilecek, görülecek bir sürü dost-arkadaş olacak. Taksimde içilecek, adada bisiklet sürülecek ve daha neler neler. Bu seneki doğum günümün de İstanbul haftasına denk gelmesi de tadından yenmez. ( Burada yazar arkadaşlarına gönderme yapıyor, planlar yapılsın babında) 
Diyorum ya hayatla sevgi ve mutluluk çerçevesinde bir ilişki yürütüyoruz artık, şu an bile yüzüm gülüyor mesela. Aslında çok klişe gelecek ama bunu ben bir bakıma da Aykut Oğut'a borçluyum ve evrenden torpilim var kitabına.
O kadar inandırdı ki beni sonunda ben de torpilliler sınıfına girdim hem de hiç çıkmamak üzerine :)
Ama tüm ön yargılarınızdan arınıp okumalısınız bu kitabı, ve inanarak, çünkü ancak o şekilde işe yarayacak.
 Eğer bunu başarırsanız da siz de en torpillisinden olacaksınız. Zaman alacak ama olacak.
İlgilenirseniz buraya ( http://www.ayrasehri.com/ ) bir göz atın, hatta mail bültenlerine kayıt olun. Her pazartesi mailleriyle güne gülerek ve inanarak başlamak inanın çok harika gelecek. Bunların hepsi şu an çok kalıp geliyor ama denemekten ne kaybedersiniz ki?
Ben şimdi hayatıma ikinci şansını veriyorum ve o da bu şansı elinden geldiğince iyi değerlendiriyor :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder