12 Nisan 2012 Perşembe

Büyük tabu: Aşk

Aşk deli cesareti ister derler hep.
Cesaret gerektirir evet ama aşk delilik kaldırmaz, daha doğrusu delilik aşkı kaldırmaz. Akıllı davranmak gerekir aşkta. An gelir deli halinle söylediklerinden öyle pişman olursun ki en akıllı halin altından kalkamaz sonra.
Aşk hata kaldırmaz, en ufağını bile. Düşüncesizlik de tabi... Hiç farkına varmadan geçirdiğin zamanları an gelir mumla arasın. Hiç düşünmeden geçirdiğin saatler, günler ne kadar mutlu olduğunu farketmeden bittiğinde anlarsın meğer ne kadar mutlu olduğunu.
Aşk oyun da kaldırmaz. Sen sen ol dürüst ol aşkta. Ders vericem diye söylemediğin güzel sözleri söylemeye fırsat bulamazsın belki.
O yüzden sana beni seviyor musun dediğinde evet de cevap evetse. Oyun oynama, laf cambazlığı yapma. Seviyorum de.
Benden sana tavsiye, bir daha  bu fırsatı bulamayabilirsin. Bir saha seviyorum diyemeyebilirsin. Belki onunla bir daha konuşamayabilirsin bile.
Sen sen ol dürüst ol. Gururlu ve umursamaz görünmek için zorlama kendini. içinden ne geliyorsa öyle davran, öyle söyle.
Duymak istediklerimizi söylemekten neden korkuyoruz? Aşkı neden tabulaştırıyoruz?
Siz siz olun karşınızda nasıl bir durum olursa olsun kendinizi sevdiğiniz için, kendinize, sevginize sahip çıkın. Utanmayın. Arkasında durun.
Karşılıklı olsun olmasın siz birini sevebilecek kadar büyük bir kalbe sahipseniz, kaybedecek ve utanacak bir şeyiniz yok demektir.
Haydi başlayın, hemen bu akşam!
 Evet seni gerçekten sevdim.
Evet yanında olmaktan, yanımda olmandan çok mutluydum.
Evet şu an senin yanında senin kalbinde olmak isterdim.
Evet seni çok özlüyorum.
...
...
...
Eh benden bu kadar, artık sıra sizde :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder