27 Ekim 2012 Cumartesi

Haftanın Blogu # 2

Daha önce de bahsettiğim gibi benim okumaktan zevk aldığım blogları sizinle paylaşmak istiyorum. Geçen hafta  Yolun Neresindeyim ile başladık bu seriye. 
Bu  haftaki daha farklı bir blog. Dünyada fazlasıyla ses uyandıran Dukan Diyeti'ni duymayanınız kalmamıştır herhalde. Pek  çok kişi de bir heves başlamıştır, ben dahil :) 
Ben bir buçuk ayda 18 kilo verip yazın sıcağında meyvesizliğe ve dondurmasızlığa dayanamadığım için bıraktım, adından tekrar başlamayı da gözüm yemedi açıkçası..
Her neyse, diyete yaeni başladığım dönemlerde ne yapacağımı ne yiyeceğimi bilemediğimden internette deli gibi araştırma yaptığım dönemlerde rastladım Dukan Diyeti Tarifleri'ne.
Benim için inanılmaz yol gösterici ve kolaylaştırıcı oldu diyebilirim.
Ne yiyebilirim korkusunu tamamen yok ediyor, çünkü normalde ne yiyorsanız yine hepsini yiyebilirsiniz. Tarifindeki bir kaç değişiklikle.
Özellikle tiramisu ve nutella yerine yapılan dukanella favorim. Bir de cheese cake.
Dukancılara benden öneri.
Bakmadan geçmeyin benden söylemesi :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder