24 Ekim 2012 Çarşamba

Bayram Temizliği

Haftanın 5 günü çalışıp, 4 günü de KPSS kursuna giden bir insan olan ben bu bayram temizliğinden yırtabileceğimi düşünerek ne kadar yanılmışım meğer...
Annem bu bayram hazırlık organizasyonundan beni mahrum bırakmamak için " bir üstten toz alacağız" kısmını bugüne bırakmış. 3 saattir "üstten" toz alıyoruz. 
Tatlı yapımı da bana kalmış, neymiş ben çok güzel yapıyor muşum.
Bizim evde öyle klasik bayram tatlıları da yapılmaz. Bir şerbetli  bir sütlü. Şerbetli sevmeyene sütlü.
Bu bayramın sütlüsü tiramisu benim payıma düştü anlayacağınız.
Annemdeki dediğimi yaptırırım azminin yarısı bende olsaydı şimdiye neler yapmıştım neler...
Ana- kız bir orjinallik peşindeyiz yine bu bayram anlayacağınız, başka kimin evinde bayramda tiramisu yapılır ki ?
Olsun yine de bayramda aileyle olmak gibisi yok. İstanbuldayken İzmir'e gelemediğim her bayram ayrı üzerdi beni. 4 gün temizlik yapsak da bayramlar aileyle, sevdiklerimizle güzel :)


Benden de size sevdiklerinize doya doya sarılabileceğiniz bir bayram dileği...
Sevdiklerinizi öpün, sarılın, hiç bırakmayın...
İYİ BAYRAMLAR :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder