14 Ekim 2012 Pazar

Haftanın Blogu # 1

Bu aralar öyle böyle değil, sürekli yazmak istiyorum.
Aklımdan milyonlarca şey geçiyor. Zihnimden geçtiği andan harflere dökülebilseler ben de şu yazamama pişmanlığımdan kurtulsam.
Blog okumaktan ayrı bir zevk aldığım bugünlerde okudukça yazıyor, yazdıkça da okuyorum.
Blog tavsiyeleriniz varsa da zevkle bekliyorum. Yalnız öyle ha bire depresif yazanlardan olmasın lütfen. Eğlenceli, harekete geçirici, değişik, şöyle süreen giden tarzdan..
Ben "yazılarınızı süreksiz okuyorum, sayfanızda resmen kayboldum gittim, bir baktım saatler geçmiş" tarzındaki yorumlara çok gülüyor ve hiç samimi bulmuyor(d)um. Ama 2 gün önce ben de aynı lakırdıda bulundum. Zaman zaman samimi olabiliyormuş demek ki böyle şeyler. 
Ben de haftalık olarak takip ettiğim blogları sizinle paylaşmaya karar verdim.
İlk olarak şu içinde kaybolduğum blog Yolun Neresindeyim...
Keyifli, samimi, eğlenceli, canlı... En önemlisi yapay değil hayati (: 
Bir çoğunuz biliyor olabilir, denk gelmeyenler de eminim içinde çok şey bulacaktır.
E o zaman benden size iyi okumalar :)

Eğer yenilip yutulmadan fotoğraflarını çekmeyi başarabilirsem bugünkü mutfak cadılığımı sizinle de paylaşmak istiyorum. 
Bugünün şanslı tarifleri rulo pasta ve tavuklu mantarlı krep oldu.
Belki akşama da onların tarifleri gelir.
Keyifli pazarlar...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder