19 Mart 2012 Pazartesi

Yeminlerin Bozulması



İlişkiyle ilgili yeminlerimi bozuyorum. Ben şimdi mutluluğu ve huzuru seçiyorum. Aile olmayı seçiyorum. Sevmeyi ve sevilmeyi seçiyorum. Bana sunulan sevgiyi kabul ediyorum. Bu sevginin beni açtığını ve geliştirdiğini hissediyorum. Karşılıksız ve beklentisiz olarak sevgimi ifade ediyorum. Huzuru, sıcaklığı, neşeyi seçiyorum. Ben sevmeyi ve sevilmeyi hak ettiğimi biliyorum.
Kendi yolculuğumda ilerlerken ailemden, sevdiğimden destek alıyorum. Birbirimize katkıda bulunuyoruz ve destekliyoruz.
Geçmiş bütün yaşamlarımdan edindiğim engelleyici inançlarımı değiştiriyorum. Bu yeni deklarasyonum bütün hücrelerime yeni bir kayıt ve emir olarak kodlanıyor.
Mutlu edeceğim ve beni mutlu edecek kişiyi hayatıma çekiyorum. Bundan böyle esnek olmayı, bana sunulan ödülü sevinçle almayı, ilişkiyi geçmişin gölgesiyle bozmamayı seçiyorum.
Sağlıklı bir ilişki için bütün engelleyici inançlarımı bir bir temizleme hazırım.

Şimdi, şu anda, kesin ve tam olarak!




Kaynak: Eş Ruhumun Eş Zamanı film müzikleri kapak yazısı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder