29 Şubat 2012 Çarşamba

Hazin Bir Ayrılık Hikayesi

Bizimki hazin bir ayrılık hikayesi. Dile kolay 23 sene. Yan yana, dip dibe, iç içe geçen 23 yıl...
Hiç ayrılmadık birbirimizden. Sürekli destekledik birbirimizi, fazlalaştırdık. İkimiz de biliyorduk bu günün geleceğini, sürekli erteliyorduk sadece. Ta ki...
Evet o gün geldi çattı. 23 yıllık beraberliğin artık bir son bulması gerek.
Yağlarım, kilolarım ve ben bu gün yollarımızı ayırmaya karar verdik :)
Anlaşılacağı üzere diyete başladım, Dukan Diyeti. Ama öyle böyle değilmiş. Açım arkadaş!
Gözümün önünden antep fıstıkları, nutellalar geçiyor!
Onu bırak elma bile yasak, bir de üzüm. Bir de alkol!
Yani benim sevdiğim ne varsa hemen hemen hepsi yasak ama azimli olursam bu sefer 1 yıl sonra onlara kavuşabileceğim.
Dukan Diyeti uzun süredir araştırdığım bir deneme, dünya çapında oldukça başarılı. Aklımdaydı bir süredir. Hele ki bir arkadaşım da 5 ayda 22 kilo verdiğini söyleyince soluğu D&R da aldım. 
Kitabı aldım hatmettim ve başladım. İlk günümü biraz baş ağrısıyla kapatıyorum ama sinüzitin da etkisi var tabi.
Diyet uygulaması kolay, genellikle alışageldik malzemeler. Öyle ahtapot bacağı, hint pirinci falan yok yani.
Bulunması güç olan tek şey yulaf kepeği. Koca izmiri talan ettim yok.
 Ben de internetten sipariş verdim.
Bakalım sonuç ne olacak :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder