27 Şubat 2012 Pazartesi

2012'nin rotası


2 aylık bir boşlamadan sonra sonunda ben de 2012den dilek listemi hazırladım. Dilekten daha çok benim rotam  diyelim biz buna. Dedim ya dönüm noktasıdır benim için diye. akit geçmeden yola koyulup evrene doğru sinyalleri göndermek lazım. Listenin bir kopyalarını da benim için kritik yerlere astım ki hep hatırlayayım. ( Çalışma masasına yapıştırdım mesela, sonra odamdaki panoma astım. Bir de evin benim için mayın döşeli kısmı olan buzdolabının üstüne :))
Listeyi takdim ediyorum efendim.
  1. Rota hazırla. ( Ki bunu yapmış bulunmaktayım)
  2. Dukan Kitabını al ve diyete başla.
  3. KPSS'ye çalış ve İstanbul'a geri dön.
  4. 500 TL biriktir , bankaya falan yatır. İlk adımın olsun bu.
  5. Yüksek lisansa başla.
  6. Ehliyet al.
  7. Fotoğraf makinesi al ve bol bol fotoğraf çek.  Hayatının hiç bir anını kaçırma.
  8. Fransızca kursuna başla.
  9. Yurt dışına çıkamayacaksın bu sene biliyorum ama pasaport çıkar. Başlangıcın bu olsun.
  10. Ara verdiğin TEGV gönüllülük faaliyetine devam et.
  11. Hep hayal ettiğin gibi bir öğretmen ol. O minik yüreklere izi sevgi olan bilgiler bırak ve başarılarını izle.
  12. "SENİ SEVİYORUM" de. Bunu hak eden adamla tanış.
  13. Yazın 2-3 günlüğüne tek başına tatil yap. 
  14. Yeniden kendi evini aç ve o eve boydan boya kütüphane yap.
  15. En az 5 tane tiyatro oyunu izle.
  16. Konsere ve sinemaya git.
  17. Yemek kursu için workshopa katıl.                                                                                                                   

Şimdilik bu kadar. Aklıma geldikçe eklerim ama genel olarak budur. Şu bile mutlu etti ya beni, her tamamlanan madde göklere uçurur herhalde. O zaman bunu kutlayalım, bu aralar dinlemekten en keyif aldığım şarkıyla :)





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder