26 Şubat 2012 Pazar

Yenilenme (:

Selam canlar. Bu blogun öyle klasik komiklikler, şakalar, hep aynı klişe leyler, roman gibi falan olmasını bekliyorsanız hemen şimdi kapatın gitsin. Yormayalım birbirimizi :)
Ben neysem blogum da öyle. Karman çorman. Müzik, kitap, film, bolca yemek tarifi. Zaman zaman komik, zaman zaman melankolik hikayeler, anılar...
Severim yazmayı ben. Günler, aylar hatta yıllar sonra onları okuyup hatırlamayı. O zamanlar kahrolup ağladıklarıma şimdi gülmeyi. Bu bile güç verir bana. Derim ki şimdi ağladıklarına da ileride güleceksin. O yüzden yıkma kendini. Her şey düzelir. Hem her şey her an güzel olsaydı ne anlamı kalırdı güzelliklerin?
İşte böyle böyle geri döndüm. Bu da benim dönüm noktam olsun. Hayatta çok büyük kararlar almayı sevmem ama bundan sonraki rotam da bu olsun.
Bir yenilenme olsun bundan sonra...

Bugünkü kendime verdiğim görev:

* "To do list" hazırla!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder