19 Ocak 2016 Salı

Ufak bir rica

Kış mevsimini çok sevmiyorum. Artık bu evi sevmiyorum. İstanbulda yaşamayı sevmiyorum. Hasta olmayı sevmiyorum. Hayatımdaki büyük küçük tüm problemleri tek başıma çözmek zorunda olmayı sevmiyorum. Ailemden bu kadar uzakta olmayı sevmiyorum. Kilo vermek için bir türlü gereken şeyi yapamamamı sevmiyorum. İki yüzlü insanları sevmiyorum. Yalanı sevmiyorum. Başağrısını sevmiyorum. Hayata karşı güçlü duramayanları hiç sevmiyorum. Hayatın adaletsizliğini sevmiyorum. Yalnız yaşamayı sevmiyorun. Bu kadar yalnız kalmayı hiç mi hiç sevmiyorum. Tembelliğimi sevmiyorum. Karşımdakileri bu kadar tolere etmeyi sevmiyorum. Klasik bağımsız kadın triplerini sevmiyorum. Güçlü görünmek zorunda olmayı sevmiyorum. Bu kadar uzakta olmayı sevmiyorum.
Sevgili evren... sevdiklerimi bana gönderir misin lütfen?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder