16 Temmuz 2013 Salı

İzmir Pasta Atölyesi ile Cupcake Kursu


Ben ne demiştim, sınav biter bitmez hayatıma koşar adım giderim dememiş miydim ? İşte kenarda bugünü bekleyen minik hediyemi değerlendirme günüydü bugün benim için. Sınavın bitişiyle boşluğa düşen ben attım kendimi etkinliklerin göbeğine :)
Beni çok heyecanlandıran bir etkinlikti bu, uzun süredir zamanını beklediğim. Beni tanıyanlarınız ya da blog takipçilerim bilir mutfağa, bir şeyler pişirmeye ne kadar aşık olduğumu. Hatta Nisan'dan beri Küçük Mucizeler Tezgahımda sizinle .
Neyse gelelim biz etkinliğimize.
İzmir Pasta Atölyesine gittiğimde çok şeker bir kadın karşıladı beni, Birsen Hanım. Önce baya baya oturup bir saat sohbet ettik. Bir İstanbulluyla konuşmak az da olsa dindirdi İstanbul hasretimi. Ardından koyulduk işe.
Tabi ki atölye benim için cennet misaliydi.Her yerde kalıplar, kopatlar, hamurlar, çikolatalar, rengarenk süslemeler, fırınlar falan falan...
Muhtemelen 10 dakika kadar aptal aşık gibi bakmışımdır etrafa.
Sonra reçete doğrultusunda yapmaya başladım cupcakelerimi. Şansım da vardı ki seansın tek öğrencisiydim.
Kekler fırına biz süslemelere...

Benim tek sorunum işte bu süsleme kısmı. Hayatım boyunca ince el işlerinde hep sıkılmışımdır, şeker hamurlarıyla ve sayısız kopatlar ve gereçlerle yapabilecekleriniz sınırsız ama bendeki sabrın sınırı az.
Ben önüne ilk defa bir koli oyuncak konulmuş çocuk gibi 2 saat falan oynadım onlarla ve ortaya çıkan sonuç.
Ta ta ta taaaammmm!!!!!!


Yaklaşık 3 saatin sonunda benim yanımda çok keyifli bir gün, tanışmaktan ve sohbet etmekten acayip keyif duyduğum atölye sahibi Birsen Hanım ve lezzetli mi lezzetli keklerim kaldı.
En yakın zamanda bu sefer çikolata yapımı kursuna gitmeyi planlıyorum.
İlgilenenleriniz için
İzmir Pasta Atölyesi web sitesi : http://izmirpastaatolyesi.com/
Facebook sayfası: https://www.facebook.com/izmirpasta?fref=pb&hc_location=profile_browser

Benim günün anlam ve önemine dair favori kekim bu oldu :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder