3 Kasım 2012 Cumartesi

Pardon bakar mısınız??


Sevmiş miydim ben sizi hiç, sevişmiş miydik?
Pardon daha önce konuşmuş muyduk?
Yürüyüp çıkmazlarda yorulmuş muyduk?
Yüzünüz ne kadar da aşina
Avcumun içine alıp öpmüş olabilirim

Gözünüz öyle uzak bakmasa

Sizi tanıdığıma yemin ederim
Baş harfini göğsüme yazmış olabilirim

Pardon daha önce nerdeydiniz?

Geçtiğiniz yollara düşmüş olabilirim

Peki, bu melodiyi…
 Hatırlarsınız…




                                                                              Açalım mı bir büyük
Çalalım mı Sezen'i, benim en sevdiğimi 
Duralım mı öylece
Değsin mi kadehlerimiz birbirine?
Sek içelim bugün, 
Sadece sen ve ben
Su bile girmesin rakımıza...
Konuşmayalım hatta,
Bakalım öyle birbirimize, 
Bakayım gözlerinin ta içine
Göreyim orada kendimi..
İçelim sana, bana, bize, Sezen'e, aşka..
Bakıp da gözlerinin ta içine..
Şerefine...




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder