19 Aralık 2016 Pazartesi

Helluşka 2017!

Bilenler bilir. 2015e efsanevi girmiştim. Daha doğrusu bir güruh olarak biz 2015'ilk gününden itibaren bazen iyi bazen kötü olaylarla bolca aksiyonla burnumuzu boktan çıkaramadık desek yeri yani. Adrenalin patlaması yaptık. Herşey 1 Ocak 2015 sabahı "bizim ne kadar sakin bir hayatımız var yaaee" dememle başladı. Ve hayatımız bir daha hiç o kadar sakin olmadı.
Bir de 27 Aralık 2014'te dilediğim yeni yıl dileğim vardı. "AŞK, ŞANS, DANS" Nasıl içten dilemişim. Ondan tam 5 gün sonra hayatımın aşkının (o zaman bunu bilmiyordum tabi) o zamanlar eski okul arkadaşı, şimdinin nişanlısı geleceğin de kocamın kollarında dans ediyordum. Aşkı da şansı da dansı da ilk günden vermişti bana yeni yıl. Ufff nasıl bombastik duygulardı.
Geldik 2017 arifesine. 2016da afedersiniz de bokum gibi geçti. Hiç o kadar ağlamadım, hiç o kadar üzülmedim, çaresiz kalmadım. Kişisel olarak da, türkiyede yaşayan bir insan bir kadın olarak da. Sihirli bir değneğim olsa gerçekten 2016 yılını silip atmak isterdim. Ve gidenleri geri getirmek.
Hayatım boyunca tek yıllar pek keyifli, çift yıllar da bir o kadar çileli geçmiştir benim için.
E haliyle 2017'ye de çok şey sığdırmayı planlıyorum. Ben bu 2 yılda gerçekten çok büyüdüm. 2016 koca bir kayıp benim için ama acayipli şeyler öğretti bana yadsıyamam. Çok acı çektim bir o kadar da sevindim. Hayatımdaki en güzel "evet" i çığırdım kahkahalarla. Benim de tektaşım oldu kızlaaaar.
Evlenmeye aile olmaya karar verdik. Hayatıma yeni giren bir çok faktöre alışmak zorunda kaldım. Çokça hallettim ama bolca da tökezledim. Ama ben tüm bunları yaşarken sahip olduğum en değerli şeyi; gerçek Esra'yı harap ettim. Şimdi onun gönlünü alma vakti."Esra" olma yılı 2017.
İstediklerini söyleyen , hayır demeyi beceren, hayatındaki olumsuzlukları bir süper kahramanın gelip de çözmesini beklemeyen.  Güçlü, seven, öğrenen, gezen, gülen, daha çok gülen.İçip sarhoş olup yine gülen, neşesiyle insanları kendine hayran ettiren. İnsanları sevmekten usanmayan. Sadece iyilikleri alıp kötülükleri defeden. Kötü enerjileri ve enerjilileri baştan savan. Kahve seven, yemek yapan. Pastaları ile parmak yediren...
Ohoo Esranın içinde neler saklı. Nasıl da haksızlık etmişim kendime. Nasıl da benimle yükselemeyenleri arkamda bırakmamak için dibe çekmişim kendimi.
2017'den tek bir kelime içinde saklı onlarca dileğim var : ERTELEME!
Hiçbir şeyi erteleme. Esra olmayı erteleme, sağlığını erteleme, hayatı erteleme, yaşaman gereken güzel günleri erteleme.
Gezilecek yerleri erteleme. ( Planlı ilk seyahatim Nisan'da Roma. Kendimle başbaşa, kendim olmayai kendimi bulmaya :))
Geleceğini erteleme!
Şu hayatta her konuda fedakarlık yapacak tek enayi sen değilsin kızım! Sen hayata yeterince uydun.Şimdi bırak da o sana uysun.
Hadi caaanım 2017.
Açtım kollarımı sana şükürle sevgiyle.
Koş gel! Bekliyorum!!!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder