25 Mayıs 2013 Cumartesi

Küçük Mucizeler Dükkanı ( Kitap )



Her şeyin bir zamanı var değil mi? "Küçük Mucizeler Dükkanı" benim yaklaşık 2 yıldır her kitapçıya gittiğimde elime aldığım, incelediğim ve yerine koyduğum bir kitap-tı. Hep satın almak için elime alıp, sonra rafa geri koydum, bir dahakine alırım diye. 18. İzmir TÜYAP'a gittiğimi söylemiştim. Martı Yayınevi'nin standına uğradığımda bu sefer almaya karar verdim kitabı.
Eve geldiğimde elime aldım, arkasını çevirdim...

Artık o eski tasasız kız değilim. Yaşadığım her günün değerini biliyorum. Çünkü hayatın ne kadar değerli olduğunu öğrendim... Hiç bir şeyi, özellikle de hayatı hafife almaz oldum. Artık hiçbir günümü boşa geçirmiyorum. Çektiğim acıların bir karşılığı olduğunu öğrendim..."

Budur dedim... Tam da şu an, hayatımla ilgili önemli kararlar verme aşamasında olduğum, seçimler yapmak zorunda kaldığım şu an bu kitap bana verilen en büyük armağan oldu. Her gün kendi kendime sorduğum soruların cevabını kitabın her bir sayfasında aldım. Bu kitap benim yolumda devam etmem gerektiğinin kanıtıydı sanki. Böylelikle hayatımdaki en özel kitaplardan biri olarak en üst seviyelerde yerini aldı. Bunca zamandır elimin gitmemesinin sebebi buymuş demek ki. Muhtemelen ben bu kitabı 2 sene önce okusaydım, okuyup kitaplığa kaldırırdım ama şimdi kitabı bitirdikten sonra bile  dokunuyorum ona, ona dokunarak güç kazandığımı hissediyorum.
Küçük Mucizeler Dükkanı benim küçük mucizelerimin bir nevi desteği oldu bana :)
Bunlar kitabın benim için önemini anlatıyor. Sadece kitaptan bahsedersek eğer...
Kitap muhtemelen hayatta yollarının çakışmasının mümkün olmadığı 4 kadını bir araya getirip, hayatlarının boşluklarını dolduruyor. Lydia, Alix, Carol ve Jacqueline.. Debbie Macomber'in usta kalemi de asla gözden kaçmıyor.
Hayatı öğretiyor size bu kitap. Sevdiğinize sıkı sıkı bağlanmayı. Aslında herkesin içinde o sevdi dolu yüreğin olduğunu hatırlatıyor. Ön yargılı olmamayı. Ve her ne olursa olsun hayallerinden vazgeçmemeyi... Hepimizin bir nevi yansıması var kitapta.
Elinizden bırakamıyorsunuz. İlk annem okudu evde. O elinden bir türlü bırakamayınca abartıyor mu acaba dedim. Ama öyle olmadığını kendimi mutfakta bir elimle çorba yapıp, bir elimde de kitabı okuduğumu  farkettiğim anda anladım.
Sizin için zamanı mı bilmiyorum ama en büyük dileğim bu kitabın tam zamanında sizin de karşınıza çıkması.
Kitap bitince üzülmeyin çünkü bu şimdilik 7 kitaplık bir seri..

2. kitap : Bir Yumak Mutluluk
3. kitap: Bahçemde Yeşeren Umutlar
4. kitap: Küçük Mucizeler Dükkanına Dönüş
5. kitap: Bir Dilekle Başladı Her Şey
6. kitap: Yeni Başlangıçlar Mevsimi
7. kitap: Sevginin Son Dileği

 Umarım siz de bir gün mucizenizin peşine düşecek kadar cesareti bulabilirsiniz kendinizde :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder