2 Temmuz 2016 Cumartesi

Çok Değişik İşler İçindeyim

Ayy bu aralar çok değişik şeyler oluyor hayatımda. Çok hızlı geçiyor günler.
Küçücük bir kız olduğumuz andan itibaren ilerisiyle ilgili hep hayaller kurarız. Düşünürüz, tartarız...
Kiminle evleneceğiz, nasıl evlenme teklifi edecek, nerede evleneceğiz falanlar filanlar.
Sonra buların zamanı geliyor. Ve bana inanın zamanı geldiğinde hiçbir şey anlamıyorsunuz.
Mesela dün beni istemeye geldiler. Sorsan en çok hatırladığım şey çay, kahve koymak. Allahtan isteme sırasını ses kaydına almışlar da sonrasında dinledim. Zaten heyecandan kalpten gidiyorum.
Sabah kalktığımdan beri ara sıra yokluyorum kendimi. Acaba bir değişiklik var mı nasıl hissediyorum falan diye.Tabi ki hooop diye bir değişiklik yok ama zaman zaman salak salak sırıtırkne buluyorum. Düne kadar benim bir ailem ve çok sevdiğim bir adam vardı. Bugünden itibaren benim genişleyen bir ailem ve tabi ki kocaman sevdiğim bir adam var.
Ay yazamıyorum ama mutluyum uleeeen.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder