24 Mart 2016 Perşembe

Bir Bahar Akşamüstüsü :)


Hello from the other side :)
Bir bahar akşamüstüsü, işten gelip evimi temizleyip kendimce ev kadını görevlerimi yerime getirdikten sonra şimdi kendime keyif vaktim geldi. Yaptım kahvemi, oturdum cam kenarındaki masama. Ah bir de şurdan bir deniz manzaram olsaydı..
Bundan sonraki evim noolur deniz manzaralı olsun Allahcım :)
Çok çok yazmak istiyorum aslında bu ara. Ama çok çok yazmak için çok çok güzel şeyler yaşamak lazım. Malum bu ara birazcık "bombacı" korkusundan işten eve, evden işe gidiyorum pazar gününden beri. Sadece dün bir teyzelik görevi olarak minnak popo Haldun'u görmeye gittik. Bol bol bebek kokladık. Göğsümde uyuttum. Bana bir süre yetecek kadar huzur topladım Haldunikodan geldim eve. Tabii birikmiş gıybetlerimi de yaptım Nazocanla.
Benim ayaküstü gezgin sevgilim yarın yine uçuyor. Bu sefer rotası Stuttgart.
Bu arada Berkay'ın da bir sitesi var. Gezip gördüğü yerleri ince ince yazıyor. Tambir rehber olabilir tatile çıkmadan önce. Arada benim de misafir yazıları olmuyor değil :)
Gezici blog için tık tık. :)
Çok değişik süprizli planlarım var.
Siz beni bu ara bi takipte kalın :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder